Haftanın Filmi*leri

  • Guzaarish

24 Mayıs 2016 Salı



Kitap Yorumu:


4N1K

Merhaba arkadaşlar ! 


Bugün sizlere Tohatlı Büşünün kitabının yorumu ile geldim. Koca Tohatta hiç karşılaşmamış olsak da bir gün Fırınistanda oturup pizza yiyip ya da caddede oturup kola içip dedikodular yapacağımıza inanıyorum😅 


Neyse hadi gelin size benim gözümden 4N1K yı anlatayım. 


Açık konuşmak gerekirse Wattyde yayınlanırken hiç okumamıştım ama o kadar bahsediliyordu ki merak da ediyordum ama başta bana ergen kitabı gibi gelmişti . Şu an Oğuz'un bile beni kınadığını hissediyorum .Haklı 🙄 


     Sonra bir gün Ankara fuarında denk geldim ve aldım 😍 Gamzelimin iyi ki almışın dediğini görür gibiyim . Sonra mı sonrasında beklettim biraz kitabı. Okul falan derken tatilde eve dönüşe kaldı . Ama Noldu eve geldim altı yedi saatte kitap bitti. Ciddiyim bakın 😅 Bırakamadım kitabı yahu. Sinan bana oh olsun diyordur kesin şimdi. Hep hayalini kurduğum ortamdı bu zırdelilerin hayatı . Kahkahalarla bizimkilerin çılgınlıklarını gülerken bu halime alışmış olan annem yadırgamıyordu artık beni. 

       

        Sinan'ı , çapkınlıklarını okumak müthiş zevkliydi benim için. Ama sonra onunla birlikte yörüngem bozuldu. 🕶👨‍❤️‍💋‍👨 


         Gökhan ve onun ota çöpe olan kıskançlıkları. Arada saydırmış olabilirim evet 😅 Ama hak etti sevgili okurkuşlar ☺️ Allah Merve'ye sabır versin😅💆 


          Oğuz'a ise bir şey diyemiyorum idol Ada'm 😂 3P yi okumadan önce sanal ortamda gördükçe deli gibi merak ederken okuyunca kahkalara boğuldum. Çılgın mese 💩🍕💤 


           Tuna'ya gelelim. İlk geldiğinde dedim noliyi ama sonra disleriyle ağzım açık okudum resmen. Türünün tek örneği karşımızdaydı resmen💀🤖. 


           Barış'ı ise bir türlü sevemedim sayın okurkuşlar . Yok barışmadı yıldızımız. Sonunda üzülmedim bile pis egoist . 🙄👿 


           Yaprak ise benim ruhumun yarısını yansıtıyordu. Erkek gibi olan kısmıydı o benim. Yaşamak istediklerimi yaşayan, hayalini kurduğumun içinde olan kızdı. Arada sinir oldum arada "kızıaam napıyon alooo" dedim. Sonunda doğru yolu buldu .


     Ve Ali. En sona koydum bilerek. Çünkü benim kitaptaki EN'im oydu. Gamzeli Sevdama bilerek yazılmıştı belki de . Karakteri, hareketleri, tavırları ve Gamze'si kalp ben ❤️ Sevdiği kız için aşkını geriye atışı hep ağlattı beni. 

Kitap bitmedi Burcu ablaya (Büyükyıldız) mesaj attım Didim aşık oldum Ali'ye 😅 Bana dediği şu 'şimdiki halinden beter olacaksın bittiğinde ' . Bitirdiğimde ise Ali diye böğürüyordum haklıymış hatun . Tabiii ben Ali'ye ilanı aşkımla çilek hatunun başını şişirdim sonra ❤️ İki Alici olarak çok tatlıydık. Ona da selamlar 💋 Kısacası arkadaşlar bir Ali bulursam kaçıp giderim buralardan 😅 Net 🍀 Neyse ben daha yazarım da durdurmam gerek kendimi. Spoi vermemeye çalıştım. Ama okumadınız mı hala hemen gidin alın ve okuyun . Ben ağlanmayacak yerde ağlayıp ağlanacak yerde güldüm resmen . Anakuş ayarlarımı bozdu. Yürekten tavsiye ediyorum. 


OKUYUN,OKUTUN 💞


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder