Haftanın Filmi*leri

  • Guzaarish

20 Temmuz 2016 Çarşamba



KİTAP YORUMU


İKİ ENTRİKA BİR DÜĞÜN


          Olaaaaaaaaaayyyyyyy 😜 


           Olay bir kitaptı arkadaşlar herkese duyurulur. Yoruma geçmeden önce değinmek istediğim birkaç nokta var. İzninizle... 


             Bu kitap okuduğum ilk ama imzalı ikinci Nehir Erdem kitabım. İlk kitabım Huysuz Ruhsuz'u Ankara'da imzalı almıştım. İsmail ise Trabzon'dan geldi hediye 😍 Ve öylesine tatlış bir yazar ki anlatamam yaniii🍀


             Hadi yoruma buyurun 😜 🍀🚌🚖


              İsmaili tanıyorsunuzdur kesin. Bizim mahallenin ya da aşağı mahallenin delikanlılarından. Hani her akşam iş dönüşü mutlaka hal hatır soran, pazar dönüşü görse yardıma koşan ya da okula giderken 'abisi sen öğrencisin bugünlük bendensin' diyen o bizden, içimizden oğlan çocuğu. Ağır delikanlı ama pambık kalpli bir oduncuk😍 Okurken eridim arkadaşlar . Bu kadar net. Sadece bir iki bölüm okumak için açtığım kitap sırf bu sebeple bitiverdi. Diyaloglar öyle kendimizdendi ki 😜 sanki dışarıdan izliyordum. İsmail ve İnci'nin laf atışmalarında böyle gülümsememe engel olamadım. İncinin yerine koydum kendimi hep ve hep Kocaman iç geçirirken buldum. Hadi ama siz de okurken aynı duyguları yaşadınız ya da yaşayacaksınız 🙄 Mahalle teyzelerinin istikrarlı yanlış anlamaları ve dedikodudaki ustalıklarına yine şapka çıkardım. Bizim mahallemiz gözümün önüne geldi her ayrıntısıyla. İsmail'in laf sokmalarına ayrı bittim . Nasıl bir orijinallıktır Adam o laflar😅 hele Yahya ile İsmail'in karşılıklı konuşmaları. YAŞASIN mahalle dili 👏🏻👏🏻👏🏻 Okumadan önce acaba üniversiteli kız ve şoför oğlanın klasik hikayesi , birleşememeleri mi demiştim ama yanıldım . İyi ki de . Her satırından öyle büyük bir keyif aldım ki. Defalarca okuyacağım bir roman olduğuna söyleyebilirim: kelimelerine , yüreğine ,kalemine sağlık yazarcım. Daha yazacağım ama spoi vermek istemiyorum daha fazla . Okumadınız mı okuyun okutturun. Bizden ya bu hikaye. O olmaya çalıştığınız çıtı pıtı yapay şeylerden değil. Gerçek harbi kurgu ❤️ Bizim mahallenin insanları hepsi. Okuyun. İhtiyacınız olan böylesine saf bir kurgu belki de. 



            Dipnot ::: Bir adet İsmailimsi bir şahsiyet rica ediyorummmm gören duyan olursa bana ulaşsın 💞💞 






SEVİLİYORSUNUZ ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder