Haftanın Filmi*leri

  • Guzaarish

9 Eylül 2015 Çarşamba



NEREDE O ESKİ ÇİZGİ FİLMLERİN TADI ???

Gece gece çizim yapacağım tuttu. Tam da tweety'i çizerken eskiden izlediğim çizgi filmleri bir bir aklıma geldi. Ne filmlerdi. Var mı şimdi böylesi ?
Bizim zamanımızda Pepe,Caillou falan yoktu. Jerry kaçardı Tom özveriyle kovalardı. Çocuk , yetişkin fark etmez herkes yakalamayacağını bile bile izlerdi. Teletabiler vardı . Tinky Winky, Dipsy,Laa-Laa ,Po ve biricik süpürge Noo-Noo . Sonda çıkan bebek suratlı güneş unutulmayacak şekilde hafızalarda hala. Scooby Doo ve arkadaşlarını unutmamak gerek. Onlarla beraber her bölümde bir gizemi aydınlatırdık. Taş Devri vardı sonra . Fred,Wilma,Çakıl Çakmaktaşlar ve Barni , Beti ,Bambam Moloztaşlar . Allah aşkına o devri izleyip de o zamanda yaşamak istemeyen çocuk var mıydı ki ? Tembel tavşanımız Bugs Bunny , Duffy Duck ,avcımız ve asla dilini çözemediğimiz Tazmanya canavarımızın maceraları da unutulmaz .Zaten çizgi film deyince aklıma hemen Bugs Bunny gelir . Ayrıca Tazmanya canavarımızın düzgün cümle kurabilen ailesi. O Tazmanya canavarına hayrına birisi öğretemedi dili. Ayı Yogi geldi bakın aklıma ve biricik vefakar dostu Bobo. Film olarak çekilse de çizgi film tadı bambaşkaydı. Peki Ninja Kaplumbağaları izlemeyen var mı aramızda. Heyecanla , gözlerimi kırpmadan izlerdim. Aslında hep acıyarak izlediğim Gargamel ve Şirinlere ne demeli. Allah'ım içlerinden sevdiğim sadece tembel şirindi . Amacı belli . Ayrıca Gargamel'in azmini de takdir etmek gerek. Jetgilleri izlerken de çoğu yerinde iç geçirir ve 'keşke böyle yaşasaydık' derdim. Her şey bir düğme ile. Acaba gelecekte olur mu böyle? Rahatlıktan bahsederken Richie Rich'i de geçmemek gerek. Çocuğu hiç sevmezdim ama nedense izlerdim. Ya Red Kit ile Daltonları atlamak olur mu tabii ki hayır. Düldül ve Rin Tin Tin esas karakterdi benim için. Ahh Rin tin tin Bu arada Speedy Gonzales'i hatırlarsınız.Meksikalı , hızlı faremiz. Temel Reis'in kulaklarını da çınlatmak gerek. Safinaz ile bir kavuşamadılar. Nasıl bir etki bıraktıysa balığıma Safinaz ismini verdim.Sevmezdi Safinaz'ı çünkü. Kabasakal ile evlenmesini istedim hep. Kötü müyüm ki biraz .Hayır ya. Yalan mı . Yalanı okuyunca aklınıza kim geldi peki evet Pinokyo. Ahh Pinokyo senden ne dersler aldık . Dikkat edin Sevimli Hayalet Casper da her an bir yerden çıkabilir. Çok severdim ben nedense. Pollyanna'yı , Şeker kız Candy'i , Alice'i , Heidi'yi de unutmadık. Hala zihnimin bir köşesinde. Aaaa peki pembe desem ne dersiniz? Pembe Panter mi ? Tabii ki . Ben Pembe Panteri de sevmezdim. Başına bir şey gelince çok mutlu olurdum. Çakal Coyote ve bip bip diye koşup duran Road Runner'a ne demeli. O Road Runner'ı en sonunda ben patlatmak ister hale gelmiştim . Bu arada Pokemon'u, Pikachu ve diğer karakterleri hatırlamayan var mı? Ekrana yapışık halde izlerdim ayrıca Pokemon deyince aklıma geldi. Sonradan Beyblade de izlemeye başlamıştım. Hatta ben de edinmiştim oynardım .Tasolarım falan vardı Winx Club da biz kızların gözdelerindendi. Hala var galiba. Emin değilim ama. Tarçın ve Arkadaşlarını izler onların yaptığı şeylerden yapmaya heveslenirdim hep. Yaa hiç büyümeyen Cedric'e ne demeli. Çocuk büyümedi gitti şaka gibi Yeşil Oba'yı bilmeyen olabilir. Nedense her bayram sabahı aklıma gelir. Severek izlerdim her bölümünü. Ama efsane Susam sokağını izlemeyen yoktur zannımca.Ah peki Hugo'yu sayıyor muyuz çizgi filmden .Bilemedim. Tık tık yapardı . Hadi biraz uçalım ve Powerpuff Girls'e gelelim. Hayal meyal hatırlıyorum onları. Okuldan gelince izlemeye bayılırdım Ve tabii resmini çizdiğim ve böylesine güzel çizgi filmleri hatırlatan Tweety .
'Bir kedi gördüm sanki.' repliği unutulmaz. Bazen sevdiğim bazen zavallı Sylvester'a acıyarak gıcık olduğum malum sarı kuşumuz. Öylesine güzeldi çocukluğumun çizgi filmleri. Evet belki şimdikiler öğretici ama eski heyecan yok. Bana fazla yapay geliyor:D Bizim çizgi filmlerimiz bambaşka hala izliyorum karşılaştıkça Sadece çocuklar mı izliyor canım ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder